مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:152021-01-16بين الملل

نواب ابوظبی و ریاض به اختلاف خوردند؛ شورای انتقالی تصمیم «منصور هادی» را نپذیرفت


منابع خبری گزارش دادند که شورای انتقالی جنوب که تحت حمایت امارات قرار دارد، تصمیمات اخیر رییس دولت مستعفی یمن را نپذیرفته و رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تنها چند روز پس از اعلام اعضای کابینه جدید دولت مستعفی یمن با فشار عربستان سعودی و امارات، منابع یمنی، امروز (شنبه)، گزارش دادند که گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب-مورد حمایت امارات متحده عربی) تصمیمات روز گذشته عبدربه منصور هادی رییس دولت مستعفی یمن (مورد حمایت عربستان سعودی) را رد کرده است.

عبدربه منصور هادی روز گذشته احمد عبید بن دغر را به عنوان رییس مجلس شورا و چند تن دیگر را به عنوان معاونان او، یک مسئول را در دبیرخانه نخست وزیری و همچنین احمد الموسای را به عنوان معاون کل ریاست جمهوری انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری المشهد الیمنی منصور صالح سخنگوی شورای انتقالی جنوب در اعتراض به این اقدام منصور هادی اعلام کرد که این شورای انتقالی تصمیمات رییس دولت مستعفی را رد می کند و این تصمیمات را در راستای از هم پاشاندن و خروج از توافق ریاض در نظر می گیرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی شورای انتقالی هیچ اشاره ای به علت رد تصمیم عبدربه منصور هادی نداشته  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواب ابوظبی و ریاض به اختلاف خوردند؛ شورای انتقالی تصمیم «منصور هادی» را نپذیرفت

نواب ابوظبی و ریاض به اختلاف خوردند؛ شورای انتقالی تصمیم «منصور هادی» را نپذیرفت