مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16دانش

بررسی آثار و تبعات روانی کرونا ویروس بر روی دانشجویان


دبیر علمی نخستین کنگره ملی دانشگاه وکووید 19 با اشاره به پذیرش 133 مقاله نخستین کنگره ملی دانشگاه وکووید 19، تاکید کرد: در این کنگره آثار و تبعات روانی کرونا ویروس بر روی دانشجویان بررسی خواهد شد.

- دبیر علمی نخستین کنگره ملی دانشگاه وکووید 19 با اشاره به پذیرش 133 مقاله نخستین کنگره ملی دانشگاه وکووید 19، تاکید کرد: در این کنگره آثار و تبعات روانی کرونا ویروس بر روی دانشجویان بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید یعقوبی در نشست خبری که به منظور تشریح جزییات برگزاری نخستین کنگره ملی دانشگاه وکووید 19 برگزار شد با بیان اینکه در اولین کنگره ملی 214 مقاله دریافت شد که بین 2 تا 5 نفر نویسنده داشتند، گفت: حدود 800 تا 1000 محقق مقالات خود را به این ارسال کردند و موضوعات مقالات علاوه بر زندگی دانشجویان، زندگی دانش آموزان، کادر درمان و سایر اقشار دانشجویان بود.

وی با بیان اینکه حدود 25 موضوع در حوزه روانشناسی و درمانی مشخص و 133 مقاله پذیرفته شد، تاکید کرد: این آثار در هشت محور شامل سبک زندگی، پیامد روانشناختی، پیامد آموزشی و اجتماعی، دانشگاه پس از کرونا، بهداشت ایمنی و محیط زیست و کووید 19 ارائه شد.

رویکرد کنگره چالش ها و فرصت های کووید 19 بر دانشگاه است و 58 سخنران کلیدی در کنفرانس حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آثار و تبعات روانی کرونا ویروس بر روی دانشجویان

بررسی آثار و تبعات روانی کرونا ویروس بر روی دانشجویان