مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:352021-01-16اجتماعي

آغاز کارگاه های مجازی زمستانی برای کودکان و نوجوانان همدانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان از آغاز کارگاه های مجازی زمستانی با تشکیل 27 کارگاه برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان از آغاز کارگاه های مجازی زمستانی با تشکیل 27 کارگاه برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

بهناز ضرابی زاده در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در فصل تابستان و پاییز تعداد کارگاه های مجازی 11 کارگاه هنری و ادبی بود که با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع و استقبال کودکان و نوجوانان این کارگاه ها در فصل زمستان به 27 کارگاه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این کارگاه ها در رشته هایی چون خوشنویسی، بازیگری، سفالگری، داستان نویسی، هنرها و صنایع دستی، پویانمایی، نقاشی، کاردستی و اریگامی و با ظرفیت هر کارگاه 20 نفر در فصل زمستان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این کارگاه ها تا 24 دی ماه جاری تعیین شده بود که با پایان مهلت ثبت نام کارگاه ها آغاز می شود.

ضرابی زاده با اشاره به اینکه کارگاه های زمستانه از 25 دی آغاز شده و به مدت هشت تا 10 جلسه ادامه پیدا خواهد کرد، یادآور شد: بعضی از این کارگاه ها ممکن است تا نیمه فروردین ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کارگاه های مجازی زمستانی برای کودکان و نوجوانان همدانی

آغاز کارگاه های مجازی زمستانی برای کودکان و نوجوانان همدانی