مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:102021-01-16حوادث

اظهارنظر پزشکی قانونی درباره نحوه قتل خانواده تویسرکانی


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی گفت: خانواده تویسرکانی با اصابت جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده اند.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی گفت: خانواده تویسرکانی با اصابت جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده اند.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در این قتل که در شهرستان تویسرکان اتفاق افتاده پدر، مادر، دختر و دو فرزند پسر این خانواده به قتل رسیده اند.

وی با تکذیب شایعه قتل پسر خانواده با ضربات چاقو، تصریح کرد: علت فوت همه اعضای این خانواده اصابت جسم سخت به ناحیه سر بوده است و جسم سخت طیف گسترده ای از پاره سنگ تا جسم فلزی را شامل می شود.

کمالی درباره جابه جایی اجساد از محل های وقوع قتل مطرح کرد: جسد پدر و دختر این خانواده در مکان وقوع قتل و فضای باز رها شده بود اما جسد مادر و پسران پس از اینکه به قتل رسانده بودن، جابه جا کرده و درون چاه انداخته بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در زمینه فاصله اصابت جسم سخت تا زمان مرگ قطعی متوفیان خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده فاصله چندانی میان اصابت ضربات توسط جسم سخت و فوت این افراد وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر پزشکی قانونی درباره نحوه قتل خانواده تویسرکانی

اظهارنظر پزشکی قانونی درباره نحوه قتل خانواده تویسرکانی