مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:502021-01-16سياسي

سازمان بازرسی استان حامی تولیدگران است


مدیرکل بازرسی استان قم از عزم جدی این سازمان در حمایت از فعالیت های تولیدی در استان خبرداد.

- حجت الاسلام و المسلمین طالبی مدیرکل بازرسی استان قم به همراه معاونین خود امروز در بازدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن دیدار با مدیرعامل منطقه از چند واحد تولیدی مستقر در منطقه بازدید بعمل آوردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین طالبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازرسی را حامی خود بداند زیرا هدف ما حمایت از تولید است.

وی افزود: رویکرد ما این است که ضمن مقید دانستن خود به اجرای صحیح قوانین هر جایی که نیاز باشد که به نفع استان و کشور از تولید حمایت کنیم اینکار را انجام دهیم و حضور ما امروز در این منطقه گواه این امر است که در این مورد عزمی جدی وجود دارد.

در آغاز این دیدار طباطبایی مدیرعامل منطقه ویژه ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته وروند اجرایی منطقه بیان داشتند.

وی ضمن ارائه آمار بخش های گوناگون منطقه به حاضران، صدور برخی از بخشنامه ها و یا تفسیر قوانین با سلیقه های شخصی را یکی از معضلاتی برشمرد که باعث سلب اعتماد سرمایه گذاران نسبت به قوانین و مقررات کشور می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که لازم بوده است ما به بیان این مشکلات بپردازیم به صورت مکتوب ،حضوری و یا هر روش ممکن سعی کرده ایم تا مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی استان حامی تولیدگران است

سازمان بازرسی استان حامی تولیدگران است