مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:502021-01-16سياسي

اعزام 550 مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه در آذربایجان غربی


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اعزام 550 مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه معرفی و شناساندن سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و ولایت پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) از مهمترین اهداف این اعزام ها است.

وی با بیان اینکه از آغاز ایام فاطمیه اول و دوم، در تمامی شهرستان های استان آذربایجان غربی، ویژه برنامه های سالگرد شهادت دخت رسول اکرم (ص) به دلیل شیوع ویروس تاکنون خبر داد و گفت: علاوه بر این با کمک علما، روحانیون و خیرین محلات مختلف، نسبت به تهیه و توزیع 20 هزار بسته معیشتی اقدام کرده ایم.

برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه وی پخت و توزیع غذای گرم، برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی و نوحه خوانی توسط مساجد و هیئت های مذهبی، برگزاری مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری فردا در خیابان های امام و عطایی و همچنین همزمان در 12 شهرستان استان را از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه در استان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 550 مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه در آذربایجان غربی

اعزام 550 مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه در آذربایجان غربی