مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:402021-01-16سياسي

تاسی از راه شهدا ضامن حفظ نظام است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاسی از راه شهدا ضامن حفظ نظام است و برای ادامه مسیر شهدا باید با برنامه ریزی پیش برویم.

- حفظ وحدت و ارزش های نظام تداوم راه شهداست به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در یادواره شهدای 28 دی سنندج، اظهار کرد: شهدا افتخار نظام و انقلاب و عامل قدرت ایران اسلامی هستند.

وی برالگوگیری از سیره و روش شهدا تاکید کرد و گفت:همه ما بخصوص جوانان باید تلاش کنیم، راه شهدا را ادامه دهیم و با عمل به وصیت نامه آنها، تدابیر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، ارزش های انقلاب اسلامی را بزرگ شمرده و آنها را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: باید برای ادامه مسیر شهدا با برنامه ریزی پیش برویم و در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

حسینی بر ضرورت استکبار ستیزی و افزایش خدمت به کشور تاکید کرد و گفت: راه شهدا نیازمند توجه به اصل مهم حفظ وحدت و عملیاتی کردن اهداف انقلاب است.

وی تصریح کرد: این رسالت تک تک مسوولان است که از ظرفیت های انقلاب و کشور و سرمایه های بزرگ بویژه سرمایه معنوی شهدا و سرمایه جوانان به نحو شایسته بهره بگیرند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: توجه به این سرمایه ها و بهره گیری از آنها در مسیر تحقق اهداف و رشد و تعالی نظام به معنی حرکت در مسیر شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسی از راه شهدا ضامن حفظ نظام است

تاسی از راه شهدا ضامن حفظ نظام است