مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:352021-01-16سياسي

انتقال میراث آیت الله مصباح به جامعه از وظایف مهم شبکه قرآن است


مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ادامه مسیر تحقق دغدغه ها و انتقال میراث عظیم بجا مانده از آیت الله مصباح به جامعه را از مهمترین وظایف این شبکه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه در ادامه دیدارهای خود در شهر قم با قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمت الله علیه دیدار و گفتگو کرد.

جواد شیخ اکبری، مرحوم آیت الله مصباح را انسانی کم نظیر و بی بدیل دانست و انتقال میراث عظیم ایشان به جامعه را از مهمترین وظایف شبکه قرآن برشمرد.

وی بر ضرورت پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان و برنامه ریزی در این حوزه تاکید کرد و افزود: آیت الله مصباح از ابتدای انقلاب در مقابل جریان روشنفکری غیر دینی به عنوان یک چراغ راه و روشنگر ایستادند و مبارزه فکری و اعتقادی داشتند و از بیان حق ابایی نداشتند.

دبیر شورای معارف سیما تصریح کرد: دشمن شخصیتی که اثرگذار و مهم نباشد را تخریب نمی کند.

شیخ اکبری همچنین به پخش تفسیر و سخنرانی های آیت الله مصباح از شبکه قرآن و معارف سیما اشاره کرد و خواستار استفاده از ذخایر مجموعه و منابع مؤسسه ایشان شد.

وی معرفی ابعاد شخصیتی آیت الله مصباح به مردم، تبیین علت هجمه و دشمنی با شخصیت ایشان را از مهمترین مسئولیت های شبکه قرآن عنوان و تاکید کرد: ادامه مسیر تحقق دغدغه ها و مباحث این عالم برجسته و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال میراث آیت الله مصباح به جامعه از وظایف مهم شبکه قرآن است

انتقال میراث آیت الله مصباح به جامعه از وظایف مهم شبکه قرآن است