مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:202021-01-16سياسي

پنجمین جلسه ستاد اربعین خراسان رضوی برگزار شد


پنجمین جلسه ستاد اربعین استان با هدف بررسی و جمع بندی نهایی سیاست ها و رویکردهای پیشنهادی ستاد مرکزی اربعین حسینی به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی پنجمین جلسه ستاد اربعین استان با هدف بررسی و جمع بندی نهایی سیاست ها و رویکردهای پیشنهادی ستاد مرکزی اربعین حسینی به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به تمهیدات و پیگیری های انجام شده بر لزوم آمادگی کامل استان برای مدیریت امور اربعین به ویژه زائرین خارجی تاکید و اظهار کرد: با مردمی بودن این رویداد عظیم، نقش دستگاه های رسمی و دولتی صرفا در حد ضرورت امور امنیتی، انتظامی و ترافیکی است.

محمدصادق براتی بر تلاش همه کمیته های ستاد برای تقویت ظرفیت ها و زیرساخت های این رویداد با توجه به نقش محوری مردم تاکید کرد.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به روند برگزاری اربعین در چند سال گذشته، افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری این رویداد امروز جنبه جهانی و بین المللی پیدا کرده است، به گونه ای که امکان کمرنگ کردن و توقف آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جلسه ستاد اربعین خراسان رضوی برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد اربعین خراسان رضوی برگزار شد