مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:152021-01-16حوادث

چرا لاین جنوبی تهران-مشهد هر سال تلفات بیشتری می گیرد؟


رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به چرایی تلفات بالای جاده ای در لاین جنوبی محور پرتردد تهران-مشهد که بخش عمده آن در استان سمنان واقع شده، - ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به چرایی تلفات بالای جاده ای در لاین جنوبی محور پرتردد تهران-مشهد که بخش عمده آن در استان سمنان واقع شده، موقعیت جفرافیایی ،طبیعت منطقه و نبود جاذبه بصری در حاشیه راه و.

راعامل به شدت مهم در تعدد تصادفات و متعاقب آن تلفات جاده ای در این محور ارزیابی کرد.

سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: لاین جنوبی تهران-مشهد پرتلفات ترین محور در استان سمنان در سال های اخیر و از جمله در 9 ماهه امسال بوده است.

وی با اشاره به دلایل وقوع تصادفات در این محور به فراوانی واژگونی ها در این مسیر پرداخت و افزود: 61 درصد تصادفات این محور چه در لاین شمالی و چه در لاین جنوبی از نوع واژگونی و خروج از جاده بوده است که علت اصلی وقوع این نوع از سوانح رانندگی به خستگی و رانندگی در ساعات طولانی برمی گردد.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان یک استان میانی و معبر محسوب می شود تصریح کرد: بسیاری از کاربران این محور که راهی مشهد مقدس می شوند پیش از رسیدن به استان سمنان گاه ساعات طولانی رانندگی کرده و وقتی وارد استان می شوند خسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا لاین جنوبی تهران-مشهد هر سال تلفات بیشتری می گیرد؟

چرا لاین جنوبی تهران-مشهد هر سال تلفات بیشتری می گیرد؟