مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:452021-01-16اقتصادي

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلیجان


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از برخورد قانونی و اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی تغییر کاربری داده شده کشاورزی به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال در سطح این شهرستان خبر داد.

- مجتبی جمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: روز گذشته به منظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضایی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادهای مرتبط، نسبت به تخریب 3 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه جاسب شهرستان دلیجان اقدام شد.

وی با اشاره به بازتاب مثبت اجرای این حکم در بین شهروندان دلیجانی افزود: این حکم برای حفظ حریم زمین های کشاورزی و با هماهنگی دستگاه قضایی و با حضور مأموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در این طرح هدفمند، ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های تغییر کاربری داده شده تخریب و قطعات بسیاری از زمین های کشاورزی به ارزش کارشناسی شده 30 میلیارد ریال، آزادسازی شد.

جمالی با تأکید بر هوشیاری هرچه بیشتر شهروندان قبل از خرید واحدهای مسکونی در محیط های روستایی درباره تغییر کاربری و مشاهده دقیق مستندات و مدارک قانونی زمین های ساخته شده، افزود: برخورد قانونی و قاطعانه پلیس با متعرضان به املاک و اراضی کشاورزی و ملی، قاطعانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلیجان

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلیجان