مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:452021-01-16اجتماعي

روایت دانش آموزانی که بدهی افراد بی بضاعت را پرداخت می کنند


در این شرایط که کرونا اوضاع اقتصادی مردم را تحت تأثیر قرار داده است، برخی دانش آموزان فکر کردند که می توانند با کمک مردم خیّر و پول توجیبی های خودشان، - خبرگزاری فارس- گروه تعلیم و تربیت: مدتی است مدارس به شکل فیزیکی و حضوری تعطیل شده و کلاس های حضوری به فضای مجازی کوچ کرده اند اما برخی دانش آموزان تلاش کرده اند با تمام مشکلاتی که برای یادگیری در فضای مجازی دارند هم درسشان را خوب بخوانند و هم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

این دانش آموزان در مناسبت های مختلف، کارهای ویژه ای داشته اند؛ مثلا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با برگزاری هیأت های مجازی، نذری دادن و تسویه کردن حساب دفتری افراد بی بضاعت در مناطق محروم، قدم های کوچکی برای کمک به مردم برداشتند.

  *** * تسویه کردن حساب دفتری افراد بی بضاعت در سوپرمارکت ها در این شرایط که کرونا اوضاع اقتصادی مردم را تحت تأثیر قرار داده است، برخی دانش آموزان فکر کردند که می توانند با کمک مردم خیّر و پول توجیبی های خودشان، برخی بدهی های افراد بی بضاعت در مناطق محروم را تسویه کنند.

کوثر صفا یکی از همان دانش آموزان است که البته عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان سمنان هست؛ وی می گوید: پس از شیوع کرونا بخشی از فعالیت ها و جلسات که چندین و چند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دانش آموزانی که بدهی افراد بی بضاعت را پرداخت می کنند

روایت دانش آموزانی که بدهی افراد بی بضاعت را پرداخت می کنند