مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:352021-01-16سياسي

توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان


استاندار کرمان ضمن توبیخ مدیرانی که در جلسه شورای آموزش و پرورش حضور نداشتند، گفت: مدیرانی که بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکنند دیگر حق حضور در جلسات استانداری را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با انتقاد تند از مدیرانی که در این جلسه حضور نداشتند، گفت: به مدیرانی که به حضور در جلسات اهمیت نمی دهند؛ اخطار می دهم.

وی از اخطار کتبی به مدیران غایب در این جلسه خبر و هشدار داد: از این پس اگر مدیری بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکند دیگر حق حضور در دیگر جلسات استانداری را هم نخواهد داشت.

زینی وند بی عرضگی مدیران را یکی از دلایل بروز مشکلات دانست و بیان کرد: مدیری که برای جلسات آموزش و پرورش وقت نمی گذارد، به درد مدیریت نمی خورد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مدیران باید حضور در جلسات را جدی گرفته و در این زمینه کوتاهی نکنند، گفت: عدم حضور مدیران در جلسات بسیار زشت و ناپسند است و ضمن اینکه نام آنها اعلام می شود، توبیخ کتبی هم می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مدت حضور دو ماهه ام در استان کرمان بارها در این خصوص تذکر داده ام، گفت: انگار گوش شنوایی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان

توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان