مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:352021-01-16سياسي

دفاع از ولایت مهم ترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا (س) است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت؛ مهم ترین و بارزترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت است.

- ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت؛ مهم ترین و بارزترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه سالروز شهادت اولین شهیده راه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها و با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی معظم و مکرم اسلام، اظهار داشت: دخت نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد (ص) در طول هجده سال عمر بابرکت خود منشأ تحولات بسیاری در دنیای اسلام شد و توانست اینگونه در عمر بسیار کوتاه مهم ترین اثرات و منشأ برکات برای اسلام و جامعه اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به منظومه فکری این شهیده راه ولایت، افزود: این بانوی بزرگ اسلام همواره برای اعتلای جامعه اسلامی چه در دوران حیات نبی مکرم اسلام (ص) و چه در دورانی که در کنار امیر مؤمنان علی (ع) حضور داشت تلاش کرد و تنها راه اعتلای جامعه اسلامی را در گرو ولایتمداری امت اسلامی می دانست و برای تحقق آن جان خود را فدای ولایت و ارزش های اسلامی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از ولایت مهم ترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا (س) است

دفاع از ولایت مهم ترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا (س) است