مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:352021-01-16اجتماعي

315 متر از اراضی ملی مهدی شهر رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر از اجرای حکم قلع وقمع در اراضی ملی روستای سر آور این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام 315 متر از اراضی ملی مهدی شهر رفع تصرف شد.

- حمیدرضا عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی، پلیس پیشگیری و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی حکم قلع وقمع در اراضی ملی روستای سر آور شهرستان مهدی شهر به اجرا درآمد، ابراز داشت: با این اقدام رفع تصرف 315 متر از اراضی ملی مهدی شهر انجام شد.

وی با هشدار به افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می کنند، افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد می کنند.

رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر بابیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کوچک ترین اغماضی نخواهند داشت، ابراز داشت: اقدامات قانونی و قضایی توسط مسئولان مربوط شهرستان با سرعت پیگیری و با خاطیان تعدی به منابع طبیعی برخوردهای لازم صورت می گیرد.

عبدوس بابیان اینکه متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و عرصه های طبیعی به شدت مجازات خواهند شد، تصریح کرد: این حکم نیز در همین راستا به اجرا درآمده که اجرای قاطع حکم قلع وقمع به مساحت 56 مترمربع اتاقک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

315 متر از اراضی ملی مهدی شهر رفع تصرف شد

315 متر از اراضی ملی مهدی شهر رفع تصرف شد