مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:352021-01-16اجتماعي

وضعیت فاضلاب بندرعباس نگران کنندست/آلودگی میکروبی شش برابر استاندارد!


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: co فاضلاب بندرعباس سه برابر، BOD آن دو و نیم برابر و میزان آلودگی میکروبی آن شش برابر استاندارد است و این موضوع علاوه بر بیماری برای شهروندان موجب مرگ و میر آبزیان هم خواهد شد.

- وضعیت فاضلاب بندرعباس نگران کنندست/آلودگی میکروبی شش برابر استاندارد! ایسنا/هرمزگان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: co فاضلاب بندرعباس سه برابر، BOD آن دو و نیم برابر و میزان آلودگی میکروبی آن شش برابر استاندارد است و این موضوع علاوه بر بیماری برای شهروندان موجب مرگ و میر آبزیان هم خواهد شد.

حبیب مسیحی تازیانی صبح امروز(27دی ماه) در نشستی خبری، افزود: از ابتدای سال 99 تا امروز نزدیک به 150 پایش حضوری در صنایع غرب بندرعباس صورت گرفته و 11 صنعت بزرگ استان مورد رصد قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه اخطارهای زیادی در این مدت صادر و بالاغ شده است، تصریح کرد: با وجود محدودیت کرونا و کمبود امکانات و نیروی انسانی شرایط سخت و دشوار است اما همکارانم با این وجود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

مسیحی با اشاره به اینکه پنج ایستگاه فعال در استان هرمزگان وجود دارد که وضعیت آب و هوای هرمزگان را مورد سنجش قرار می دهند، عنوان کرد: طبق بررسی ها تا امروز، 290 روز سالم، 15 روز شاخص هوای پاک و دو روز در استان هرمزگان ناسالم ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فاضلاب بندرعباس نگران کنندست/آلودگی میکروبی شش برابر استاندارد!

وضعیت فاضلاب بندرعباس نگران کنندست/آلودگی میکروبی شش برابر استاندارد!