مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:252021-01-16سياسي

اشتغال مهم ترین نیاز زندانیان ورامین پس از آزادی است


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه ایجاد آموزش تخصصی و اشتغال پایدار برای زندانیان آزاد شده و دربند بسیار مهم است گفت: اشتغال مهم ترین نیاز زندانیان ورامین پس از آزادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح شنبه با حضور در انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این گرفتاری های فعلی جامعه کار شما قابل تحسین است که به کمک خانواده یک مجرم می روید که گاهاً افراد اجتماع آنها را طرد کرده اند.

وی یکی از مهمات زندگی زندانیان پس از آزادی و یا در زمان زندان را اشتغال دانست و گفت: ایجاد آموزش تخصصی و اشتغال پایدار برای زندانیان آزاد شده و دربند بسیار مهم است و می توان حتی یک مرکز تولیدی به این مهم اختصاص داد و از آنها در کارخانجات تولیدی بهره برد چون شهرک های صنعتی شهرستان ورامین به دنبال نیروی کار متخصص و ساده هستند.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از بکارگیری مدیران غیر بومی در ورامین افزود: متأسفانه در شهر ورامین پیگیری جدی برای کارها وجود ندارد چون اکثر مدیران ما غیر بومی هستند و اینها خسارت برای مردم این شهر شده است هماهنگی هایی برای ارتقای سطح کمی و کیفی شهرستان صورت می گیرد اما چون دلسوزی نیست و کارها تعارفی شده است وضعیت این است که می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مهم ترین نیاز زندانیان ورامین پس از آزادی است

اشتغال مهم ترین نیاز زندانیان ورامین پس از آزادی است