مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:202021-01-16سياسي

آغاز همکاری های مجازی ایران و نیکاراگوئه


با امضای تفاهم نامه همکاری بین دو موزه «ملی ایران» و «نیکاراگوئه» در قالب یک نشست مجازی، قرار شد تا عادی شدن شرایط دنیا (بعد از کرونا)، دو موزه تلاش کنند با استفاده از فضای مجازی و برگزاری وبینارهایی برای همکاری های عملی آینده برنامه ریزی کنند.

- با امضای تفاهم نامه همکاری بین دو موزه ملی ایران و نیکاراگوئه در قالب یک نشست مجازی، قرار شد تا عادی شدن شرایط دنیا (بعد از کرونا)، دو موزه تلاش کنند با استفاده از فضای مجازی و برگزاری وبینارهایی برای همکاری های عملی آینده برنامه ریزی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه 24 دی مراسم امضای تفاهم نامه همکاری موزه ای با حضور مجید صالحی - سفیر ایران در نیکاراگوئه -، ایساک براوو - سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران – و جبرییل نوکنده - رییس کل موزه ملی ایران - در محل موزه ملی ایران و لوییس مورالس - وزیر فرهنگ جمهوری نیکاراگوئه - و ژاویرا پرز- گوئرا - رییس موزه ملی نیکاراگوئه - در محل موزه ملی نیکارگوئه در ماناگوا به صورت مجازی برگزار شد.

نوکنده در سخنانی این اقدام را رویدادی مهم و نقطه ی عطفی در روابط فرهنگی و بین موزه ای دو کشور دانست و گفت: با وجود شرایط پیش آمده به علت همه گیری کرونا، امضای این سند تفاهم نامه نشان از عزم دو کشور در تعمیق روابط فرهنگی دو ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری های مجازی ایران و نیکاراگوئه

آغاز همکاری های مجازی ایران و نیکاراگوئه