مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:102021-01-16فرهنگي

آی پی تی وی سازمان تبلیغات دوباره فعال می شود/ جزییات یک تفاهمنامه


رییس سازمان سینمایی حوزه هنری درباره تفاهمنامه جدید سازمان تبلیغات اسلامی برای تمدید یک آی پی تی وی توضیحاتی را بیان کرد.

- حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت مجدد سازمان تبلیغات اسلامی در قالب تلویزیون تعاملی یا آی پی تی وی عنوان کرد: پنج آی پی تی وی از سال 97 به شکل جدی کار خود را شروع کردند که یکی از این اپراتورها متعلق به سازمان تبلیغات بود.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با آی پی تی وی تی وی نت که به شرکت نشر الکترونیک ایران تعلق داشت فعالیت می کرد اما فعالیت آن بیش از یک سال است که متوقف شده است.

جعفریان اظهار کرد: مجوز این آی پی تی وی ها فعلاً برقرار است و تا 6 ماه آینده مهلت قرارداد با صداوسیما به پایان می رسد، این جلسه در راستای تمدید بود و جلسه ای بین سازمان تبلیغات، ایرانسل و معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برگزار شد تا این زمان تمدید شود که با حضور غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما صورت گرفت.

جعفریان در ادامه با اشاره به تفاهمنامه اخیر سازمان تبلیغات با یکی از اپراتورهای تلفن همراه بیان کرد: این تفاهم برقرار شد تا این دو با هم همکاری داشته باشند که البته هنوز مشخص نیست که دو آی پی تی وی مرتبط با این دو نهاد ادغام می شوند یا از اساس یک برند جدید متولد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آی پی تی وی سازمان تبلیغات دوباره فعال می شود/ جزییات یک تفاهمنامه

آی پی تی وی سازمان تبلیغات دوباره فعال می شود/ جزییات یک تفاهمنامه