مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:052021-01-16فرهنگي

سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل


کتاب «سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل» به تشریح کامل سرمایه گذاری خطرپذیر و عملکرد این بخش ضروری اکوسیستم استارتاپی می پردازد.

- کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل به تشریح کامل سرمایه گذاری خطرپذیر و عملکرد این بخش ضروری اکوسیستم استارتاپی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل تألیف اسکات کوپر، به ترجمه وحید فخر توسط انتشارات نشر نوین چاپ و منتشر شده است.

کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل به تشریح کامل سرمایه گذاری خطرپذیر و عملکرد این بخش ضروری اکوسیستم استارتاپی می پردازد.

دوره عمر استارتاپ های با سرمایه خطرپذیر، تصمیم گیری VCها راجع به سرمایه گذاری در موقعیت های مختلف، چگونگی ارائه به سرمایه گذار، جزییات مالی و قانونی این فرآیند، و همچنین بازیگران کلیدی صنعت، جزو موارد مهمی هستند که به تفصیل در کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند.

این کتاب با آگاهی کامل از وجود برخی تصمیمات سخت و شاید گیج کننده بودن قراردادهای سرمایه گذاری خطرپذیر به نگارش درآمده و در انتها نیز با نگاهی بر فرایند IPO به پایان می رسد.

تمامی این اطلاعات به شکل ابزاری برای ساختاردهی مجدد رابطه میان استارتاپ ها و سرمایه گذارانشان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل

سرمایه گذاری خطرپذیر؛ رازهای جاده ی سندهیل