مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:552021-01-16حوادث

افزایش سواد ایمنی افراد عاملی برای ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزایش سواد ایمنی افراد را امری موثر در ارتقاء فرهنگ آپارتمانی خواند و گفت: آپارتمان ها جزو ساختمان های پر مخاطره در شهرها هستند.

- جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، آپارتمان نشینی را امری با سابقه کم خواند و گفت: حدود چهاردهه است این امر در تهران رواج یافته لذا آگاهی از فرهنگ آپارتمان نشینی امری ضروری برای ساکنان این دسته از منازل مسکونی است که باید پیش از ورود به عرصه آپارتمان نشینی فرهنگ آن را وارد شهر و کشورمان می کردیم.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه در مبحث آموزش آپارتمان نشینی بسیار ضعیف عمل کرده ایم، عنوان کرد: در این خصوص در تمامی سنین از آموزش لازم برخوردار نشده اند و نتوانستیم آنگونه که باید شهروندانی که در خانه های ویلایی و حیاط دار زندگی می کردند را با رشد جمعیت اینچنینی وفق دهیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: شهرداری تهران پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی را از ابتدای دی ماه آغاز کرده است که راه اندازی پویش ها می تواند مؤثر باشد اما شبیه به امتحان پایان سال است، چراکه باید بسترهای آموزشی از پیش فراهم شده باشد، نکات آموزشی به شهروندان اعلام شود و پس از آن اگر فردی رعایت نکرد او را در زمره این پویش ها ندانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد ایمنی افراد عاملی برای ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی

افزایش سواد ایمنی افراد عاملی برای ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی