مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:352021-01-16بين الملل

حزب الله تحریم آستان قدس رضوی و وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد


جنبش حزب الله لبنان تحریم آستان قدس رضوی (ع) را اهانت به اسلام خواند و همچنین اقدام اتحادیه اروپا در تحریم وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان ، امروز (شنبه)، در دو بیانیه اقدام اتحادیه اروپا در تحریم فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه و همچنین اقدام آمریکا در قرار دادن نام آستان قدس رضوی (ع) در فهرست تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد ، در بیانیه حز ب الله آمده است: اتحادیه اروپا سیاست های خصمانه خود را علیه سوریه، دولت قانونی و ملت مقاوم این کشور ادامه داد و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه را که برای روشن کردن موضع سوریه در محافل بین المللی و برای در دفاع از سوریه، منافع و تصمیمات حاکمیتی این کشور تلاش ویژه ای می کرد، هدف قرار داد .

حزب الله در ادامه تأکید کرد: حزب الله تحریم هایی که اتحادیه اروپا علیه وزیر [خارجه سوریه] فیصل المقداد اعمال کرد، محکوم و از اقدام این اتحادیه در در پیش گرفتن سیاست عداوت و ایجاد تنش علیه سوریه ابراز تأسف می کند.

این اتحادیه که خود برای تروریسم و سازمان های تروریستی و حمایت از آنها پوشش ایجاد می کند، به جای آنکه از راه وزارت خارجه سوریه و با ایجاد کانال های گفت و گو با کشور سوریه و تلاش برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه تلاش کند، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله تحریم آستان قدس رضوی و وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد

حزب الله تحریم آستان قدس رضوی و وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد