مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:202021-01-16سياسي

نامه نایب رییس مجلس به روحانی در مورد کرونای جهش یافته


قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس طی نامه ای به روحانی، رییس جمهور، خواستار جلوگیری از ورود انواع جهش یافته ویروس کرونا به کشور شد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه ازجمله کنترل دقیق مرزها برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا با تغییرات ژنتیکی جدید به کشور شد.

در نامه سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا: سلام علیکم.

ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دلها، سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیم خالصانه ترین درودها به ارواح مقدس شهدا، خصوصا شهدای مدافع سلامت و آرزوی تفوق بر ویروس منحوس کووید19 ، عناوین مهمی را جهت طرح در ستاد ملی کرونا مطرح می نمایم 1) با توجه به اینکه مهمترین راهکار جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، قطع زنجیره انسانی بوده؛ لزوم بازنگری جدی در دستوالعمل ها و ارایه راهکارهای عملی دقیق امری اجتناب ناپذیر می باشد.

در این راستا جهت ساماندهی ارایه خدمات عمومی مانند احراز هویت در سامانه سجام برای سهام عدالت و یا توزیع کالاهای اساسی و یارانه ای که تجمعات خطرآفرین مردمی را به دنبال داشت، در بسترهای مناسب و برنامه ریزی متولیان امر در جهت استنکاف از تجمعات مردمی به هر شکل ممکن، گامی بس بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نایب رییس مجلس به روحانی در مورد کرونای جهش یافته

نامه نایب رییس مجلس به روحانی در مورد کرونای جهش یافته