مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:152021-01-16اقتصادي

کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به رفع دغدغه اشتغال در زنجان


مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این طرح زمینه لازم برای توانمندسازی، مشاوره و آموزش متقاضیان برای ایجاد کسب و کار و درآمد پایدار فراهم می شود که این امر به رفع دغدغه اشتغال کمک خواهد کرد.

- مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به رفع دغدغه اشتغال در زنجان ایسنا/زنجان مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این طرح زمینه لازم برای توانمندسازی، مشاوره و آموزش متقاضیان برای ایجاد کسب و کار و درآمد پایدار فراهم می شود که این امر به رفع دغدغه اشتغال کمک خواهد کرد.

طیب جعفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید.

وی افزود: به منظور اجرا و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیل گر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به رفع دغدغه اشتغال در زنجان

کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به رفع دغدغه اشتغال در زنجان