مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:102021-01-16اقتصادي

افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد و گفت: برای این واحدهای مسکن روستایی 51 میلیارد تومان هزینه شده است.

- داوود سوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه امسال همزمان با دهه فجر پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد اظهار کرد: برای این پروژه ها بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از افتتاح 326 واحد مسکن روستایی به صورت همزمان در دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برای این واحدهای مسکن روستایی 51 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با اشاره به افتتاح چهار پروژه عمرانی بنیاد مسکن ملایر همزمان با دهه فجر تصریح کرد: این پروژه ها شامل احداث  پل بزرگ روستای گنبد با عنوان پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح آسفالت روستای فیروز در فاز دوم و افتتاح آسفالت روستاهای علی آباد دمق و سیاه چغا است.

وی با بیان اینکه برای این تعداد پروژه عمرانی مبلغ 4 میلیارد و 290 میلیون تومان هزینه شده است گفت: تاکنون 21 هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان ملایر پایان کار دریافت کرده اند و 17 هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان مقاوم سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر

افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر