مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:552021-01-16سياسي

زمان طلایی واکسیناسیون را از دست ندهیم/ دغدغه ایمونولوژیست ها


رییس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با اشاره به اینکه تهیه واکسن در کشور به عنوان دغدغه اصلی ایمونولوژیست ها مطرح است، گفت: زمان طلایی برای تهیه واکسن و واکسیناسیون را نباید از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد وجگانی با اشاره به اینکه انجمن ایمونولوژی باید با حساسیت بیشتر در رابطه با بیماری کووید 19 ورود می نمود، اظهار کرد: این انجمن تلاش نمود تا ورود علمی به مباحث کووید 19 داشته باشد زیرا بخشی از جنبه های ایمونولوژیک این بیماری و ویروس بسیار مهم است.

وی افزود: در طول این مدت یک اطلاع رسانی عمومی برای جامعه علمی و پزشکی و عموم مردم داشتیم و همکارانمان نیز در برگزاری وبینارها در زمینه کووید 19 فعال بودند.

وجگانی با بیان اینکه عرصه پزشکی و سلامت تاکید بر مباحث پیشگیری و واکسیناسیون در مواجهه با بیماری کووید 19 دارد، تصریح کرد: تهیه واکسن با استراتژی های مختلف در دستور کار دولت ها و شرکت های مختلف دنیا قرار گرفته است و بحث ما نیز تهیه واکسن و واکسیناسیون در کشور بوده که به عنوان دغدغه اصلی ایمونولوژیست ها مطرح است.

رییس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با اشاره به اینکه اگر واکسیناسیون انجام شود، می تواند امیدی در کنار سایر روش های پیشگیری از جمله ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی در کنترل و مهار بیماری کووید 19 باشد، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان طلایی واکسیناسیون را از دست ندهیم/ دغدغه ایمونولوژیست ها

زمان طلایی واکسیناسیون را از دست ندهیم/ دغدغه ایمونولوژیست ها