مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:452021-01-16ورزشي

تصمیم برای اعزام های خارجی با سرمربیان تیم های ملی است


فدراسیون کشتی تصمیم گیری در خصوص اعزام ملی پوشان به پیکارهای بین المللی را به سرمربیان تیم های ملی سپرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا زمان حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو، برنامه های مدون و جامعی را برای تجهیز و آماده سازی کشتی ملی پوشان دارند.

یکی از برنامه های کادر فنی، اعزام نفرات منتخب به پیکارهای بین المللی رسمی یا تدارکاتی است که گویا فدراسیون کشتی اختیارات لازم در این خصوص را به سرمربیان تیم های ملی محول کرده است.

در همین راستا فدراسیون کشتی برنامه تمامی رقابت های بین المللی در سال 2021 را در اختیار کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داده تا سرمربیان تیم ملی در مورد اعزام به این مسابقات تصمیم کنند.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: در مورد اعزام به رقابت های بین المللی برون مرزی، سرمربیان تیم های ملی بر اساس نیازهای خود تصمیم گیری می کنند و در صورت اعلام از سوی آنها فدراسیون قطعاً نسبت به اعزام تیم ها به آن رقابت اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: چندین عامل برای تصمیم گیری کادر فنی به جهت اعزام ملی پوشان به رقابت های برون مرزی دخیل هستند که می توان شرایط کشور میزبان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و میزان آمادگی جسمانی و فنی کشتی گیران و همچنین سطح برگزاری و میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم برای اعزام های خارجی با سرمربیان تیم های ملی است

تصمیم برای اعزام های خارجی با سرمربیان تیم های ملی است