مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16ورزشي

تیم فوتبال پاس هرچه سریع تر ساختارمند شود


تیم فوتبال پاس همدان لازم است هرچه سریع تر ساختارمند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس صوفی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران ورزشی با اشاره به موضوع تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تا هرچه سریع تر تیم فوتبال پاس همدان ساختارمند شود تا شاهد کاهش مشکلات این تیم باشیم.

وی افزود: با اتحاد و همدلی و دور کردن حاشیه ها باید آرامش به تیم فوتبال پاس همدان بازگردد تا شاهد بازگشت روزهای خوب این تیم باشیم.

رییس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه از لحاظ معنوی پاس متعلق به دستگاه ورزش استان همدان است، گفت: باتوجه به مشکلات اقتصادی دولت تأمین منابع مالی محدود شده است و باید برای چاره اندیشی مشکلات مالی تیم فوتبال پاس ساختار این تیم مشخص شود.

صوفی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال قانونا نمی تواند تیم داری کند و در بحث مدیریت تیم های فوتبال استان نظیر پاس، شهرداری و گرین کشاورز به طور قانونی هیئت نمی تواند کاری انجام دهد تنها مدیریت فوتبال استان و برگزاری مسابقات برعهده هیئت فوتبال است.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال استان همدان نمی تواند منابع مالی به باشگاه ها تزریق کند، بیان کرد: درصورتی هیئت فوتبال می تواند این کار را انجام دهد که از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منابع مالی به هیئت واریز شود و ما آن را در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال پاس هرچه سریع تر ساختارمند شود

تیم فوتبال پاس هرچه سریع تر ساختارمند شود