مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 20:452021-01-15اقتصادي

کشف 724 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سیستان وبلوچستان


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان تشکیل شده است، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان تشکیل شده است، افزود: با فعالیت مستمر اکیپ های شناسایی، 724 فقره انشعاب غیرمجاز آب در هفته گذشته در سیستان وبلوچستان کشف شد.

سرگلزایی در گفت وگو با ایسنا افزود: طبق یک برنامه ریزی منسجم، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در سطح استان و برخورد با متخلفان در راستای تحقق عدالت اجتماعی ادامه دارد.

وی افزود: با فعالیت مستمر اکیپ های شناسایی، تعداد 34 فقره انشعاب غیرمجاز و جمع آوری 200 مترطول شبکه غیرمجاز در شهر سراوان، تعداد 100 فقره انشعاب غیرمجاز در شهر آسپیچ محمدی و تعداد 90 فقره انشعاب غیرمجاز در شهر جالق و تعداد 500 فقره انشعاب غیرمجاز در روستاهای تحت پوشش شهر سوران شناسایی در هفته گذشته قطع و تعیین تکلیف شده است.

معاون شرکت آبفا سیشتان وبلوچستان با بیان اینکه افزایش انشعابات غیرمجاز، آینده منابع آبی شهرها و روستاها را با مشکل مواجه خواهد کرد، افزود: برای مقابله با انشعابات غیرمجاز همه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 724 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سیستان وبلوچستان

کشف 724 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سیستان وبلوچستان