مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:552021-01-15فرهنگي

کارگردان فیلم اسکاری «انگل» رییس هیات داوران جشنواره «ونیز» شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فزهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بونگ جون هو کارگردان موفق کره ای که با اسکار های متعدد برای فیلم َ انگل تاریخ ساز شد، - کارگردان فیلم اسکاری انگل رییس هیات داوران جشنواره ونیز شد! بونگ جون هو کارگردان موفق کره ای که با اسکارهای متعدد برای فیلم َ انگل تاریخ ساز شد، به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فزهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بونگ جون هو کارگردان موفق کره ای که با اسکار های متعدد برای فیلم َ انگل تاریخ ساز شد، به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد.

بونگ جون هو کارگردان فیلم انگل (Parasite) ریاست هیئت داوران هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز را در ماه سپتامبر برعهده خواهد داشت و این اولین باری است که یک کارگردان کره جنوبی به عنوان عالی ترین مقام لیدو انتخاب می شود.

بونگ، که هیچ رابطه قبلی با ونیز ندارد، در سال 2020 تاریخ ساز شد وقتی که انگل اولین فیلم خارجی زبان بود که جایزه بهترین فیلم در تاریخ تقریبا 100 ساله جوایز اسکار را بدست آورد و سه اسکار دیگر را نیز از آن خود کرد.

او البته قبل از آن در سال 2019 جایزه نخل طلای جشنواره کن را تصاحب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم اسکاری «انگل» رییس هیات داوران جشنواره «ونیز» شد!

کارگردان فیلم اسکاری «انگل» رییس هیات داوران جشنواره «ونیز» شد!