مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15بين الملل

موافقت 56 درصد از مردم آمریکا با برکناری ترامپ


اکثریت آمریکایی ها با برکناری ترامپ و جلوگیری از کاندیداتوری دوباره وی برای ریاست جمهوری موافق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ان بی سی نیوز، بر اساس یک نظر سنجی که شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز با همکاری روزنامه واشنگتن پست انجام داد،56 درصد از آمریکایی ها اقدامات کنگره این کشور برای جلوگیری از کاندیدتورای دوباره دونالد ترامپ رییس جمهور شکست خورده آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کردند.

بر اساس این نظر سنجی 59 درصد از شرکت کنندگان پیش بینی کردند که تاریخ به ترامپ به عنوان رییس جمهور پایین تر از متوسط نگاه خواهد کرد و 48 درصد نیز دوران ریاست جمهوری وی را فقیر دانستند.

همچنین 56 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند تلاش ها و اقدامات کنگره آمریکا برای برکناری ترامپ و جلوگیری از وی برای به عهده گرفتن دوباره پست ریاست جمهوری موافقت کردند.

بر اساس این نظرسنجی از هر 10 آمریکایی 9 نفر با حمله 6ژانویه به ساختمان کنگره مخالفت کردند و 7 نفر از 10 نفر نیز ترامپ را تا حدودی مسئول این حمله دانستند.

54 درصد نیز گفتند که باید به ترامپ اتهام جنایی به دلیل تحریک برای آشوب زده شود زیرا وی طرفدارانش را تشویق کرد تا به ساختمان کنگره حمله کنند و بیش 66 درصد نیز گفتند که سخنان و اقدامات ترامپ از زمان انتخابات تا کنون غیرمسئولانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت 56 درصد از مردم آمریکا با برکناری ترامپ

موافقت 56 درصد از مردم آمریکا با برکناری ترامپ