مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:302021-01-15سياسي

ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی پشتوانه علمی و منطقی دارد


فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بر منع واردات واکسن کرونا از آمریکا، انگلیس و فرانسه منطقی است و پشتوانه علمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تشریح خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در 42 سال گذشته و مقایسه خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف با زمان طاغوت اظهار داشت: در برابر هجمه های سنگین دشمنان نظام نباید بگذاریم خدمات نظام جمهوری اسلامی که در سایه خون شهدا به دست آمده است، مورد هجمه قرار گیرد.

وی افزود: هجمه های دشمنان در حدی است که در فضای مجازی نیز گاهاً زمان طاغوت را بر سر نظام جمهوری اسلامی می زنند که باید هوشیار باشیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در مقطع و شرایط حساس فعلی امتحان سنگین تر شده است؛ تصریح کرد: مشکلات اقتصادی را نمی توان انکار کرد ولی بناب زمان طاغوت و کجا، بناب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کجا.

باقر ی بنابی سپس با ارائه آماری مقایسه ای از پیشرفت ها و عمران و آبادانی صورت گرفته ظرف 42 سال گذشته در شهرستان بناب بیان کرد: شهرستانی که قبل از انقلاب در آن یک متر هم طرح فاضلاب اجرا نشده بود بعد از انقلاب به برکت نظام جمهوری اسلامی نه تنها شهرستان بناب بلکه طرح فاضلاب به روستاهای شهرستان نیز رسیده و دولت برای اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی پشتوانه علمی و منطقی دارد

ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی پشتوانه علمی و منطقی دارد