مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:502021-01-15سياسي

دل بستن به آمریکا عبث و بیهوده است/ گلایه از وضعیت نامناسب فرهنگی در هرمز


امام جمعه بندرعباس با بیان این که دل بستن به آمریکا به مثابه دل بستن به گرگ درنده است، تأکید کرد: چهره واقعی آمریکا همان تروریست های جنایت کاری هستند که سردار رشید ما را در فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: در ایام عزاداری حضرت زهرای مرضیه قرار داریم  و از وجود با برکت این بانوی مکرم در سراسر عمر شریف شان درس های عظیم و بزرگی به جای مانده است که مهم ترین آنها همراهی با ولایت و اخلاق و محبت به خانواده و اطرافیان است که نسلی از او به جای نهاده شده که همگی آنان تاریخ ساز و هویت آفرین هستند.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری با شکوه اما توأم با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری های فاطمی در سراسر استان هرمزگان، افزود: توسل و تأسی به حضرت زهرای مرضیه (س) منشأ تکامل انسان و نزدیکی به خدای متعال است و سیراب شدن از چشمه معرفت و کرامت همه امامان معصوم ما از رهگذر شناخت این بانوی عزیز می گذرد.

امر به معروف به معنای تجسس در زندگی مردم نیست امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و تأثیر آن بر تحقق حکمرانی شایسته و سعادت آحاد بشر در جامعه، عنوان داشت: صبوری در به ثمر رسیدن امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل بستن به آمریکا عبث و بیهوده است/ گلایه از وضعیت نامناسب فرهنگی در هرمز

دل بستن به آمریکا عبث و بیهوده است/ گلایه از وضعیت نامناسب فرهنگی در هرمز