مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:452021-01-15حوادث

4 کوهنورد البرزی در ارتفاعات دماوند از مرگ نجات یافتند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: پس از تلاش 8 ساعته نجاتگران هلال احمر برای نجات کوهنوردان البرزی در ارتفاع 4 هزار و 700 متری در قله دماوند، - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات 4 هزار و 700 متری قله دماوند، از خطر مرگ نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه پس از اطلاع رسانی مرکز 112 هلال احمر مبنی بر بروز حادثه برای کوهنوردان البرزی تیم امدادی مستقر در پایگاه امدادی رینه با سرعت به منطقه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل تصریح کرد: این تماس ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته انجام شد و نجاتگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمل پس از دسترسی به کوهنوردان در بارگاه سوم ضلع جنوبی بلافاصله نسبت به انتقال انها به مناطق پایین دست اقدام کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این حادثه چهار کوهنورد شامل دو زن و دو مرد روز گذشته به قله دماوند صعود کردند، ادامه داد: کوهنوردان در مسیر بازگشت در ارتفاع 4 هزار و 700 متری دچار آسیب شدند و با تلاش و کوشش فراوان خود را به بارگاه سوم رساندند.

نیکزاد با اشاره به اعزام بلافاصله تیم امداد جمعیت هلال احمر به منطقه گوسفندسرا، بیان کرد: با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور یک دستگاه بالگرد پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کوهنورد البرزی در ارتفاعات دماوند از مرگ نجات یافتند

4 کوهنورد البرزی در ارتفاعات دماوند از مرگ نجات یافتند