مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:252021-01-15سياسي

ضرورت مدیریت گرانی ها و کمبود کالاها /بازگشایی مدارس یک نمونه از عادی انگاری است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: یکی از اموزه های مهم الهی نه تنها در دین اسلام بلکه تمامی ادیان الهی شکرگزاری و آثار مهم آن و پیامدهای ناگوار کفران نعمت است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: یکی از اموزه های مهم الهی نه تنها در دین اسلام بلکه تمامی ادیان الهی شکرگزاری و آثار مهم آن و پیامدهای ناگوار کفران نعمت است.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 26 دی ماه 1399 عنوان کرد: خداوند بار دیگر توفیق داد که به نور صلاه جمعه متنعم شویم که در متون فاخر دین برکات و مزایای نماز جمعه آمده است، امیدوارم بهره الهی از این برکت آسمانی نصیب همه ما شود.

وی با اشاره به ارزش شکرگزاری افزود: یکی از اموزه های مهم الهی نه تنها در دین اسلام بلکه تمامی ادیان الهی شکرگزاری و آثار مهم آن و پیامدهای ناگوار کفران نعمت است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در قرآن آمده است که شکرگزار نعمات الهی باشید تا نعمات شما افزایش یافته و اگر شکرگزار باشید خداوند تمام زندگی شما را رو به رشد و ترقی قرار می دهد اما اگر کفران نعمت کردید عذاب خدا شدید خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر شکر می کنیم آثار و برکات آن برای خود ما است، خداوند می فرماید برای شما گوش و چشم و خرد قرار داده ایم تا شما شکرگزار باشید، اما انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت گرانی ها و کمبود کالاها /بازگشایی مدارس یک نمونه از عادی انگاری است

ضرورت مدیریت گرانی ها و کمبود کالاها /بازگشایی مدارس یک نمونه از عادی انگاری است