مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:152021-01-15سياسي

بهداری امام رضا (ع) اردوگاه شهدای ارتش مازندران بهره برداری شد


بهداری امام رضا (ع) اردوگاه فرهنگی آموزشی شهدای ارتش در استان مازندران با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ خرم طوسی، - بهداری امام رضا (ع) اردوگاه فرهنگی آموزشی شهدای ارتش در استان مازندران با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ خرم طوسی، رییس بنیاد تعاون ارتش به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهداری امام رضا (ع) اردوگاه فرهنگی آموزشی شهدای ارتش در استان مازندران (منطقه گهرباران شهرستان ساری) با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ خرم طوسی، رییس بنیاد تعاون ارتش به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، امیر سیاری ضمن بازدید از قسمت های مختلف این اردوگاه فرهنگی آموزشی، مرکز بهداری امام رضا (ع) و تعدادی از اماکن و تجهیزات جدید این اردوگاه را افتتاح کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین در این بازدید و در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای استان مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از 12 هزار نفر از کادر بهداشت و درمان خود را برای مقابله با این بیماری بسیج نموده و تا امروز هم 12 شهید مدافع سلامت تقدیم میهن اسلامی نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداری امام رضا (ع) اردوگاه شهدای ارتش مازندران بهره برداری شد

بهداری امام رضا (ع) اردوگاه شهدای ارتش مازندران بهره برداری شد