مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:102021-01-15سياسي

بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم ها به ضرر ایران است


امام جمعه اسالم با اشاره به بیانات رهبری در زمینه اینکه تعهد باید در مقابل تعهد باشد، گفت: بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم ها به ضرر ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و بیان نقش تأثیر گذار سیاسی و اجتماعی ایشان، گفت: زنده نگه داشتن فاطمیه سبب زنده شدن مکتب حضرت زهرا (س) یعنی حمایت از ولایت و امامت می شود.

امام جمعه اسالم به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز نوزدهم دی ماه و عدم اصرار به بازگشت آمریکا به برجام اشاره و عنوان کرد: بازگشت آمریکا به برجام در صورت رفع نشدن تحریم ها به ضرر ما است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری باید با قوی شدن در مقابل تحریم ها و تهدیدات دشمنان، نقشه تحریم آنها را خنثی کنیم، گفت: رشد و توسعه های علمی و دفاعی بخشی از همین قوی شدن است.

امام جمعه اسالم با اشاره به مصوبه مجلس و تصمیم دولت برای لغو تعهدات برجامی، اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند تعهد در مقابل تعهد است.

باقری در ادامه ضمن تقدیر از بیان قاطع رهبری در ممنوعیت واردات واکسن ضد ، اضافه کرد: دیدگاهی که بر اساس ایمان و باور به قدرت پروردگار از هیچ قدرت دیگری جز خداوند عالم نمی ترسد و به هیچ قدرتی جز خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم ها به ضرر ایران است

بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم ها به ضرر ایران است