مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:502021-01-15سياسي

امام جمعه کرمان: کشور را برای حضور دلسوزان و جوانان کارآمد آماده کنیم


به جای اینکه به چیزهای واهی که سراب هستند دل ببندیم، کشور را برای حضور دلسوزان، باانگیزه ها و جوانان کارآمد و متخصص در کنار با تجربه های متعهد را برای دفاع تمام از همه دستاوردهای نظام و شهدا آماده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با تأکید بر عادی نگرفتن شرایط موجود کرونا اظهار داشت: شرایط کشور آرام است و به سمت و سوی عادی شدن پیش می رود ولی نیاز دارد همه همکاری کنند و با هم باشند تا خدای نکرده شاهد شرایط و روزهای سخت دیگری نباشیم لذا باید دستورات را جدی بگیریم تا این ویروس بی رحم کرونا را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تسلیت فرارسیدن شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه عنوان کرد: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد مختلفی قابل بررسی است در بعد سیاسی مطالب فراوانی وجود دارد که برای ما راه را از بیراهه تشخیص می دهد و در بعد اخلاقی و رفتاری نیز ایشان اسوه است.

وی با بیان اینکه در بعد حضور در جامعه به عنوان اسوه و الگو و در کنار آن دستورات و فرمایشات و توصیه های ایشان ما را راهنمایی می کند، بیان داشت: در کنار روضه ها و اشک هایی که در ایام فاطمیه داریم، دستورالعمل و منویات منصوب وجود نازنین دخت پیامبر اسلام را در دستور کار قراردهیم و ببی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: کشور را برای حضور دلسوزان و جوانان کارآمد آماده کنیم

امام جمعه کرمان: کشور را برای حضور دلسوزان و جوانان کارآمد آماده کنیم