مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:202021-01-15سياسي

عارف از اصلاح طلبان انتقاد کرد


حزب ندای ایرانیان یکی از دستاوردهای جریان اصلاحات در دهه نود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا عارف، فعال اصلاح طلب در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: من این حزب را یکی از دستاوردهای جریان اصلاحات در دهه نود می دانم.

عارف ادامه داد: شرایط بعد از حوادث 88 و عدم حضور جریان اصلاحات در انتخابات سال 90 نشانه یاسی بود که در جریان اصلاحات احساس می شد.

او افزود: جوانان این حزب با تشویق و ترغیب بزرگان جریان اصلاحات به میدان آمدند و فعالیت جدیدی را آغاز کردند و توانستیم با کمک حضور بزرگان اصلاح طلب حرکتی دوباره آغاز کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: در زمانی که طرح تشکیل حزب مطرح بود، به عنوان یک وظیفه از این حزب حمایت کردم و بقیه را به تشویق از این حزب ترغیب کردم.

عارف ادامه داد: ابتکار خوب صادق خرازی در جذب جوانان اتفاق خوبی بود که در این حزب افتاد، اگر چه در سال ها گذشته با فراز و فرودهایی همراه بوده ولی این درخواست را دارم که عملکرد حزب در شش سال گذشته بررسی شود و نقاط قوت و ضعف آن پیگیری و رفع شوند.

او افزود: واقعیت این است، ائتلاف های این چنینی که در چند سال گذشته داشتیم با هدف انتخابات تشکیل می شود و از فردای انتخابات پاسخگویی برای آن دیگر معنایی ندارد و گاها دیده می شود که این ائتلاف ها تغییر می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف از اصلاح طلبان انتقاد کرد

عارف از اصلاح طلبان انتقاد کرد