مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:452021-01-15اقتصادي

افزایش قیمت قیر در سایه خلاء نظارتی دولت


نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نسبت به افزایش قیمت قیر در ماه های گذشته ابراز تاسف کرد و گفت: عدم نظارت دولت سبب شده که دیگران در مورد قیمت قیر تصمیم بگیرند.

- علی نیکزادثمرین در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح نشست مشترک با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه های راه و شهرسازی و نفت، در خصوص ساماندهی قیمت قیر، گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی که با تایید شورای نگهبان به قانون تبدبل شده، سازمان برنامه و بودجه باید اعتباری حدود 4 الی 5 هزار میلیارد تومان به صورت صد در صد برای تامین قیر تخصیص دهد.

وی تصریح کرد: به دلیل کمبود منابع نقدی توسط سازمان برنامه و بودجه، اوراق داده شد که سر رسید آن سال 1402 تعیین شده است، در جلسه امروز هم مقرر شد سازمان برنامه و بودجه تا سقف 5 هزار میلیارد تومان به دستگاه های ذی ربط قانون اوراق بدهند و اگر این کار را نتوانستند انجام دهند؛ تنزیل 5 هزار میلیارد تومان را سازمان برنامه و بودجه تقبل کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش قیمت قیر در ماه های گذشته ابراز تاسف کرد و افزود: قیمت قیر زمان تصویب قانون در یک ماه پیش 4 میلیون تومان بود که متاسفانه امروز به 7 الی 8 میلیون تومان رسیده است در حالی که مکانیزم تولید قیر در پالایشگاه ها این است که نفت از شرکت ملی گرفته و نهایتاً وکیوم تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت قیر در سایه خلاء نظارتی دولت

افزایش قیمت قیر در سایه خلاء نظارتی دولت