مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 20:552021-01-14اقتصادي

سود و زیان کرونا برای مشاغل آنلاین چقدر بود؟


به گفته عضو اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در پی شیوع ویروس کرونا عرضه آنلاین کالا و مواد غذایی بیش از دو برابر شده، اما خدمات آنلاین در حوزه گردشگری و مشاغل خدماتی 97 و 86 درصد کاهش داشته است.

- به گفته عضو اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در پی شیوع ویروس کرونا عرضه آنلاین کالا و مواد غذایی بیش از دو برابر شده، اما خدمات آنلاین در حوزه گردشگری و مشاغل خدماتی 97 و 86 درصد کاهش داشته است.

رضا الفت نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش از کرونا پیش بینی شده بود 70 درصد کسب کارها طی شش تا هفت سال آینده به فضای آنلاین وارد شوند، شیوع کرونا این زمان هفت ساله را به دو تا سه سال کاهش داد.

به گفته وی در ابتدای شیوع کرونا در بخش سفارش آنلاین غذا 60 درصد، تاکسی های آنلاین 51 درصد، گردشگری 90 درصد و بخش خدماتی نیز 87 درصد کاهش رخ داد که در طول چند ماه گذشته بخشی از این زیان جبران شده است، اما در مقابل، در عرضه آنلاین کالا و مواد غذایی 136 درصد و عرضه محصولات دیجیتالی 132 رصد رشد داشته اند.

عضو اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی همچنین از انجام دو مرحله نظر سنجی یکی مربوط به سه ماهه نخست شیوع کرونا و دیگری مربوط به اواخر آبان ماه خبر داد که بر اساس نتایج آن ها بخش عرضه کالا و مواد غذایی زود مصرف (سوپرمارکتی) در زمان شیوع کرونا با 121 درصد رشد مواجه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود و زیان کرونا برای مشاغل آنلاین چقدر بود؟

سود و زیان کرونا برای مشاغل آنلاین چقدر بود؟