مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 20:202021-01-14سياسي

تلاش هلال احمر برای کاهش زمان خدمات رسانی به مردم در جاده ها


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از تلاش امدادگران هلال احمر برای خدمت رسانی به مردم در جاده ها در کمتر از 5 دقیقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن آصفی در جلسه مشترک هیئت مدیره جمعیت هلال احمر و مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر پنج شنبه در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد اظهار کرد: جشنواره ملی سفیران بشردوستی به عنوان یک جشنواره ملی به طراحی و پیشنهاد معاونت جوانان این جمعیت برگزار شد و هلال احمر استان با توجه به موضوع جهان شمول بودن جشنواره در صدد است که سطح برگزاری این جشنواره را بین المللی نماید.

وی حوزه آموزش هلال احمر استان را به عنوان مرجع مطرح در کشور در فعالیت های آموزشی بیان کرد و عنوان کرد: در حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی نیز، داروخانه هلال احمر رتبه برتر در بین کل داروخانه های جمعیت هلال احمر را کسب کرده است که این رتبه بسیار حائز اهمیت است.

آصفی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر قزوین، استان های همدان، زنجان و گیلان را نیز پوشش می دهد ادامه داد: پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر استان باعث کاهش شدید تلفات و تصادفات بوده و همیشه تلاش بر این بوده که زمان حضور خودروهای امدادی به زیر 5 دقیقه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش هلال احمر برای کاهش زمان خدمات رسانی به مردم در جاده ها

تلاش هلال احمر برای کاهش زمان خدمات رسانی به مردم در جاده ها