مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 19:352021-01-14اقتصادي

برچیده شدم بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در قالب رزمایش تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، نسبت به جمع آوری و برچیده شدن بساط برق غیرمجاز یک هزار و 500 مورد در استان اردبیل اقدام شده است.

- حسین قدیمی 25 دی ماه در مانور تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، اظهار کرد: در قالب تعدیل مصرف انرژی و کمک به جلوگیری از خاموشی های ناگهانی، تلاش شد تا مانور تعدیل مصرف برق در معابر و همچنین جمع آوری برق های غیرمجاز به انجام برسد که در این زمینه از ظرفیت 30 دستگاه خودروی سبک و سنگین و همکاری خوب 112 نفر از پرسنل شرکت توزیع برق استفاده کردیم.

وی به فعالیت 35 اکیپ عملیاتی در این زمینه و کمک به پایداری شبکه اشاره کرد و گفت: تاکنون 14 هزار و 500 دستگاه چراغ روشنایی در معابر به وضعیت تعدیل رسیده تا کاهش مصرف 2.

8 دهم مگاواتی را در استان شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: باید با کاهش و صرفه جویی 38 مگاواتی برق در بین مشترکان به وضعیت پایدار مصرف برق در مناطق مختلف استان دست پیدا کنیم که در این زمینه سعی و تلاشمان بر این است تا شرایط مناسب و متعادلی را در استان برقرار کنیم.

قدیمی افزود: همچنان از شهروندان انتظار داریم تا از مصرف بی رویه و غیربهینه برق در منازل و واحدهای تجاری و حتی دستگاه های اجرایی جلوگیری کرده و اجازه دهند تا همه ساکنان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچیده شدم بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل

برچیده شدم بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل