مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 18:502021-01-14فرهنگي

همه نمایندگان اصفهان در جشنواره تئاتر فجر


با انتشار اسامی راه یافتگان به بخش های مختلف سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر، مشخص شد که 12 اثر از هنرمندان تئاتر اصفهان، در این دوره از جشنواره به رقابت با سایر آثار می پردازند.

- ایسنا/اصفهان با انتشار اسامی راه یافتگان به بخش های مختلف سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر، مشخص شد که 12 اثر از هنرمندان تئاتر اصفهان، در این دوره از جشنواره به رقابت با سایر آثار می پردازند.

حمید شهرانی، مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از 11 تا 20 بهمن ماه سال جاری به دبیری حسین مسافر آستانه در تهران برگزار می شود و خوشبختانه، علی رغم شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا گریبان گیر تمام حوزه ها ازجمله تئاتر شده، هنرمندان اصفهان توانستند حضور پررنگی در این دوره از جشنواره داشته باشند.

وی توضیح داد: بنا بر اطلاعات منتشرشده از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، در بخش دیگرگونه های اجرایی، تئاتر سه روایت به نویسندگی و کارگردانی محمد بابایی و در بخش رادیو تئاتر، اثر سوزنبان به نویسندگی هوشنگ جمشیدیان و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان حضور خواهند داشت.

مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در بخش ویژه سرباز انقلاب ، نمایش زندگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نمایندگان اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

همه نمایندگان اصفهان در جشنواره تئاتر فجر