مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 16:202021-01-14سياسي

آیت الله یزدی در مسیر انقلاب ثابت قدم بود


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت الله یزدی گفت: حضور پیوسته و همیشگی مرحوم آیت الله یزدی در عرصه های مختلف انقلاب مشهود است و ایشان هیچ گاه از مبارزات خود عقب نشینی نکرد و تا آخرین لحظه دچار شک و تردید نشده و ثابت قدم ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله رزاقی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله یزدی که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار و از بستر فضای مجازی و شبکه های قرآن و نور پخش شد اظهار کرد: با توجه به پیامی که مقام معظم رهبری در رحلت این عالم داشتند نکاتی را بیان فرمودند و نخستین نکته این پیام تعبیر به عالم مجاهد و عالم به علم دین است یعنی علمی که در قرآن به عنوان فلسفه خلقت و عالم تکوین مطرح است.

وی افزود: علمی که در فرهنگ دین سیمای حیات موردتوجه اسلام است و حیات علمی و زندگی عالمانه موردتوجه فرهنگ قرآن است چراکه حیات حقیقی همان حیات علمی قرآنی است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: درک عمق عالم هستی به وسیله علم قرآنی برای یک عالم حقیقی کسب می شود و انسان عالم حقیقی به درجه ای می رسد که می تواند بعضی از حقایق را درک کند.

رزاقی تأکید کرد: عالمی که به حقایق هستی دست پیدا کند به غیراز خدا چیز دیگری را مشاهده نمی کند و از غیر خدا هراسی نخواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی در مسیر انقلاب ثابت قدم بود

آیت الله یزدی در مسیر انقلاب ثابت قدم بود