مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:302021-01-14سياسي

واکنش دیوان محاسبات به اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در مورد حقوق کارکنان


دیوان محاسبات در واکنش به اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در مورد حقوق کارکنان اعلام کرد: مجدداً تاکید می شود گزارش دیوان محاسبات کشور مستند به بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکت های دولتی بوده و براساس مبلغ ناخالص حقوق کارکنان این شرکت ها محاسبه شده است - جی پلاس؛ دیوان محاسبات به اطلاعیه اخیر سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص حقوق کارکنان در بودجه پیشنهادی سال 1400 پاسخ داد.

براساس این گزارش، در پاسخ دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات آمده است: در پی اطلاعیه اخیر سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون اظهارنظر دیوان محاسبات کشور درخصوص حقوق های نامتعارف در بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، جهت تنویر افکار عمومی، نکاتی به شرح ذیل ارائه می شود: 1.

مبنای گزارش دیوان محاسبات کشور، بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتقاعی وابسته به دولت بوده است که مستند به قانون الحاق یک تبصره به ماده 182 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، به این دیوان ارائه شده است.

2.

همانگونه که در گزارش دیوان محاسبات آمده، پرداخت های پرسنلی به صورت ناخالص گزارش شده، که سرانه ی حقوق و مزایای کارکنان 60 شرکت بالغ بر 20 میلیون تومان در ماه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دیوان محاسبات به اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در مورد حقوق کارکنان

واکنش دیوان محاسبات به اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه در مورد حقوق کارکنان