مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 14:402021-01-14اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد


با حضور استاندار فارس کلنگ طرح توسعه کربنات سدیم با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی 500 نفر به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حمیدرضا ایزدی در آیین کلنگ زنی طرح توسعه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد که با حضور استاندار فارس و مسئولان شهرستان و استان صورت گرفت با اشاره و تاکید بر جلوگیری خام فروشی اظهار داشت: ظرفیت تولید یک میلیون  و 150 هزار تن در راستای تحقق جهش تولید عملیات اجرایی واحد طرح توسعه کربنات سدیم سبک و سنگین با کاربرد محصولات تولیدی صنایع شیشه سازی، شوینده و سایر صنایع وابسته فراهم شد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در این شهرستان افزود: این پروژه با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال، زمینه اشتغال را برای 500 نفر در شرکت کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فراهم می کند.

فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان این که احداث این طرح توسط بخش خصوصی با هدف فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفته است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح صادرات محصولات معدنی به بازارهای جهانی، تبدیل آن به فرآورده هایی با ارزش افزوده بالاتر و تامین مواد مورد نیاز واحدهای صنعتی در راستای تحقق جهش تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد