مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 14:252021-01-14ورزشي

صدرنشینی صنایع شیر ایران در لیگ اهداف پروازی


صنایع شیر ایران در لیگ اهداف پروازی صدرنشین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات لیگ اهداف پروازی امروز 25 دی با حضور 6 تیم به میزبانی تیم دراک شیراز دنبال شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت، تیم های دریاچه ارومیه، صنایع بازیافت راتا شمال و صنایع شیر ایران پگاه در مقابل تیم های دراک شیراز، هیات تیراندازی کرمان و هوماک به پیروزی دست یافتند.

در این هفته تیم بیمارستان نیکان در قرعه استراحت به سر می برد.

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با 61 امتیاز از تیم صنایع شیر ایران پگاه در جایگاه اول ایستاد و شیوا فرح پور با 60 امتیاز از تیم دریاچه ارومیه و سپیده سیرانی با 58 امتیاز از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان، بابک یگانه با امتیاز 67 از تیم دریاچه ارومیه، محمد حسین پرورش نیا با امتیاز 63 از تیم صنایع شیر ایران پگاه و شاهو امام قلی با امتیاز 62 از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب در مکان های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان هم عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز 68 از تیم دراک شیراز، علی دوستی با امتیاز 67 از تیم صنایع بازیافت راتا شمال و هنریک آواکیان با امتیاز 66 از تیم هوماک به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی صنایع شیر ایران در لیگ اهداف پروازی

صدرنشینی صنایع شیر ایران در لیگ اهداف پروازی