مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 14:052021-01-14اقتصادي

قطعه ساران گرفتار 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید


رییس انجمن قطعه سازی استان مرکزی گفت: با توجه به 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید از سال گذشته تا بحال و همچنین افزایش قیمت فولاد و مواد پتروشیمی فشار زیادی به واحدهای تولیدی وارد شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس انجمن قطعه سازی استان مرکزی گفت: با توجه به 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید از سال گذشته تا بحال و همچنین افزایش قیمت فولاد و مواد پتروشیمی فشار زیادی به واحدهای تولیدی وارد شده است.

رعنایی روز پنجشنبه 25 دی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد، اظهار کرد: انجمن قطعه سازان با 114 عضو در استان فعالیت می کند.

ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که امکان بالفعل شدن این ظرفیت ها به راحتی فراهم می شود و لازمه آن ایحاد یک همگرایی خوبی در سطح ایران خودرو و مدیران استانی و سایر دست اندرکاران است تا بتوان از این سرمایه و ظرفیت ملی استفاده کرد.

وی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد: واحدهای تولیدی نیاز مبرم به نقدینگی و سرمایه در گردش دارند که با توجه به 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید از سال گذشته تا بحال و همچنین افزایش قیمت فولاد و مواد پتروشیمی فشار زیادی به واحدهای تولیدی وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه ساران گرفتار 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید

قطعه ساران گرفتار 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید