مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:252021-01-14سياسي

برگزاری نشست ستاد استانی راهبری و پایش اجرای سند تحول قضایی در دادگستری تهران


با حضور محمد جواد حشمتی، نحوه و فرآیند اجرای سند تحول قضایی در دادگستری استان تهران مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

- با حضور محمد جواد حشمتی، نحوه و فرآیند اجرای سند تحول قضایی در دادگستری استان تهران مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از قوه قضاییه، محمد جواد حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف دادگستری استان تهران و کل قوه قضاییه، موضوع اتقان آراء قضایی است که باید با تشکیل کمیته تخصصی به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: در حال حاضر و در شروع اجرا، شاید اشکالاتی در تدوین سند باشد و در متن سند نیز آمده که قابلیت طرح موضوع در آینده و بازنگری های آتی وجود دارد، اما در این مقطع؛ بنا بر اجرای سند با همین شرایط ابلاغی را داریم و در جهت نیل به این مهم بایستی از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

حشمتی افزود: در راستای اجرای تکالیف سند تحول قضایی راه هایی که در استان قابل اجرا هستند را باید احصا نموده و با برنامه ریزی مناسب آن ها را به مرحله اجرا درآوریم و کار برنامه ریزی و زمان بندی برای اجرای برنامه های عملیاتی راهکارهای این سند در استان نباید متوقف شود و به صورت مستمر می بایستی مورد بازنگری و پایش قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ستاد استانی راهبری و پایش اجرای سند تحول قضایی در دادگستری تهران

برگزاری نشست ستاد استانی راهبری و پایش اجرای سند تحول قضایی در دادگستری تهران